tisdag 5 februari 2008

Konsert... Korn


Jaha, vad gör man om man är ledig och inte känner för att göra nåt, man går på konsert... som om jag inte får nog av det annars.
Full av förväntan kliver jag in på Hovet för att se Korn spela. 2 förband ska spela innan, då jag kommer så har det sista bandet 4 låtar kvar.. så jag står uppe på läktaren och kollar dom, sen är det dags att gå ner på golvet och ställa sig vid mixplats ( brukar ju vara bäst ljud där, plus att jag va nyfiken på vem som blinkade och med vad..)

Och vad ska man säga... jag har svårt att njuta av en konsert numera, man letar mest fel.. och det va det.. ljudkillen hade vissa problem med nåt som smällde i andra låten, det lät nästan som om trummisen slog på micken istället för skinnet.. men annars va det väl helt ok.. jag stannade dock bara 3 låtar.. gillar nog klubbspelningar bättre..

Inga kommentarer: