torsdag 6 november 2008

Lilla hotelbaren

på Scandic hotel/ Malmen hade smygpremiär ikväll, och den skulle jag givetvis gå på, fast innan det skulle jag(hade jag iaf tänkt) se några låtar med 3 Doors Down på Arenan. Kom dit lagom till att förbandet (Plan Three) va inne på typ näst sista låten.. gick och hälsade på lite folk samt mötte upp Jens som jag skulle ta med mig till Malmen...och det va en väldans massa folk att hälsa på ikväll, tiden gick och eftersom det va mer än typ 20 min till att 3 skulle gå på så struntade vi helt enkelt i giget, så det blev raka spåret till Malmen istället, och vi hade ju lungt kunnat vänta, för allt kul folk kom givetvis lagom till det gig som skulle vara där.. typ lite över 22...

Trevligt ställe, skön miljö, bra ljud.. tråkigt nog så ser man inte så mycket av scenen om man står för långt bak.. men som sagt, trevligt ställe.

Inga kommentarer: