måndag 16 februari 2009

Bra gig...

Grymt bra gig, av båda banden...

Sen va det kul att träffa allt folk som man inte sett på år och dar..
Sjöland... superkille... kul att det går bra för dig.
Skägget Royal.. äntligen fick du blinka Opeth.. (visste inte att du gillade dom, har gjort dom flera gånger utan att ha sett dig på gigen...)
Bengtsson... en IKON.. tack för allt du sa...
Micke fotograf... undrar om du fick plåta till slut...
Victor... håll dig till en... hahah...

Men vart va Mikaela... hm, hoppas inte att du missade detta giget...

3 kommentarer:

Luna sa...

Jo, det gjorde jag tyvärr :-/

Sjöland och Bengtson är underbara! Men jag är tjejen utan koll, du vet. Jag var hemma och stickade på en ny halsduk. :)

Kram!

Tintin sa...

Som fan, underbara personer som jag är glad att jag lärt känna..

Jaha, igen... jag får väl skicka mess till dig varje gång som jag tror att jag ska på nåt som kan vara nåt för dig.. hahaha

Luna sa...

Haha ja snälla gör det! Jag har verkligen INGEN koll längre! :D