måndag 23 juni 2008

UPS


Bra firma, äntligen kom mina saker jag beställt från USA... UPS leverera, har följt transporten genom massa olika städer.. nu är paketet på g... men visste att jag inte skulle vara hemma idag så jag ringde och ändrade adress, så att dom skulle leverera imorgon istället, till jobbet... jaja, en dag till gör väl inget.. loggar ändå in på UPS sida av någon anledning... och ser då att chaufören har lämnat paketet till en granne... ehh... blev lite småsur, ringde o kollade vad som hänt och får till svar av en sur tjej hos dom "att vi gör alltid så, det står i våra kontrakt att vi får lämna till en granne om personen i fråga inte är hemma"


Nu kanske det är så att jag och "grannen" värsta ovännerna..... hur som helst, det verkar som om mina grannar har åkt bort, har varit o knackat på deras dörr typ 4 gånger sen jag kom hem kl 18:30... nu är kl 21:30 och jag är skitsur... JÄVLA IDIOTER.............

Inga kommentarer: