torsdag 11 december 2008

Snart jul... eller hur...

Hade bara snön legat kvar så hade man kanske haft lite julstämmning iaf... men nej då, klart att vi inte ska ha nån snö här i vår del av planeten..
Är så gott som ensam på firman och telefonen ringer hela tiden, folk ska ha Luciafirande.. men va fan.. varför går tiden så fort.. Bettan sa igår att alla hennes julklappsköp va typ gjorda... GJORDA.... fan jag har ju inte ens börjat tänka på dom. Men det blir väl som det alltid blir för min del.. dan före julafton åker jag iväg in till stan, med ett stort leende på läpparna och trängs med alla stressade människor.. och folk blir ju inte direkt mindre stressade när jag går där långsamt och ler... hahahah.
Så får det nog bli... kommer ju inte hinna innan iaf..

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina var klara 5 december..;)

Men jag avskyr ju att handla så det beror bara på det..*S*..

Ha det gott!
Kram