lördag 25 april 2009

Ledig Lördag..

Vilken underbar dag...
Vaknade sent...åt en god frukost, en Bagel med Philadelfia, skinka och tomat... tittade på en stund när Bettan och en kompis till henne (Tobbe) påbörjade ett litet projekt på vår uteplats... nämligen att sätta upp ett staket.
Sen åkte jag till Frysen för att plåta lite när Amanda hade uppvisning med sina Funky Kids,

där jag även träffade på Sagge och Dompa.. som tydligen blev misshandlad igår, Domp alltså, ingen söt syn.. såg ut som en Alien i ansiktet.

Sen åkte jag och Amanda till Debaser Medis för att möta upp Daniel, som i sin tur hade en plåtning med Rusiak idag, och han ville testa mitt fisheye.. klart man ställer upp då... så medans Daniel plåtade så gick jag och Amanda och åt Sushi.


Nu är jag hemma och väntar på att Bettan ska dyka upp... hon fick tydligen feeling och har åkt iväg för att köpa utemöbler.. ska bli kul o se vad hon kommer hem med...

Nog om denna dag... kanske.. få se om jag skriker nåt mer senare..

Fan va skönt det är att solen är här............

5 kommentarer:

Luna sa...

Hahaha jag tror det är första gången jag hört någon kalla honom Daniel :D

Jag är supersugen på att se vad ditt fisheye utbringade och sätta klorna i bilderna för bearbetning :)

Tintin sa...

Ska bli kul att se hur dom blev.. och vad du gjör med "Azy´s" bilder... är det bättre.. Chucken kanske jag ska skriva oxå...

Luna sa...

Chuck vill han nog helst inte kallas på nätet, Daniel eller Danne är nog bättre... För lätt att hitta info om honom annars, SÄPO kan ju vara intresserade ;)

Anonym sa...

säpo is wathsching you and we are drunk.

Luna sa...

You are always very very drunk. Sup ner Bosse! Filma och upp på bloggen! :D