måndag 13 april 2009

Påsk

Jaha, så va den helgen snart över oxå...

Lördagen tillbringade jag på Fryshuset, The Wave... Bettan körde nere i Klubben och jag hade hand om ljuset i Arenan.. nöjd blev jag.. men undrar va fan det är för fel på dagens ungdomar.. vilka jävla idioter det finns, och måste ju även påpeka att vakterna sög, hur fan kan man jobba som vakt om man inte klarar av att säga till en person att dom gör fel. Jag va uppe på scenen flera gånger och såg till att en av gästerna klev av, speciellt efter att gästen varit inne i DJ båset och tagit för sig av deras drickor.. och detta utan att vakterna gör något, dom står bara och ser på då DJ´n försöker få dom att gå upp på scenen och ta ner gästen, men nej då...
Sen att man som vakt släpper in sina polare bakvägen gör ju inte heller att jag ser dom som seriösa eller bra. Det finns säkert bra vakter inom Lugna Gatan ( det är dom som har hand om säk på discona ) men dom jobbar fan inte dessa kvällar.

Nog om gnäll.. Partysqaud från Amsterdam va grymt bra, fick publiken att tända till, Lazee gjorde sin grej och så även Danjah, Dj Quality har alltid koll på sin publik.

Nej, nu ska jag äta lunch... och bara softa vidare... nästa vecka kan bli skön den med... men mer om det senare...

BTW... Amme... du gjorde ett bra jobb..

Inga kommentarer: