måndag 17 augusti 2009

Avslöjanden...

Har under en tid läst ganska mycket böcker, självbiografier av kända musiker m.m och känner att fan, man kanske skulle skriva en bok iaf..
som dom folk man umgåtts med genom åren.. fast vilka saker ska man skriva om? Det kommer ju bara vara en tunn skara människor som kommer läsa det jag skriver.. kanske borde skriva här i min blog istället..

Ett exempel på sånt man kan skriva om.

Citat.
Det är så skönt att komma hem till dig och få sova ut, för fy fan va knark jag har fått i mig sista 2 veckorna, så då är det skönt att få komma hem till dig och få sova och bara vara "vanlig".. ingen som vet att jag är här... Tack...

eller

Haha, han vet inte om att han gillar killar, än.. men det ska han få veta efter premiären... hehe, då ska jag få omkull honom.

2 olika kända sångare som är/varit mina vänner en längre tid.

Vad säger ni, kan det va nåt.. eller ska jag fortsätta att lägga ut lite "godis" här bara.. upp till er.. kom med kommentarer iaf..

3 kommentarer:

Luna sa...

Bok, lätt.

Tintin sa...

Haha... fan va många som skulle gilla det.. eller inte.

Tintin sa...

Haha... fan va många som skulle gilla det.. eller inte.