tisdag 18 augusti 2009

Ung 08 är över för i år...

det vet man när den årliga "festen" har varit.. och det va ikväll den va..
En mysig tillställning på Vickan.. dock så va jag tvungen att åka hem tidigt för att fixa lite med den kommande helgens jobb. Jag va dock tydligen ett av samtalsämnena under själva middagen, den för alla anställda.. Jag blev han som trotsade tårgasen... det va ju nåt pucko som tyckte det va kul att under själva The Voice konserten i Lördag släppa en liten tårgas mitt i området.. det blev lite panik kan jag säga, jag själv hade ganska svårt att andas, men va fan, det va ju gig.. så jag lindade en tröja runt ansiktet med ett litet kikhål och fortsatte att blinka.. det gillade min uppdragsgivare tydligen..

Jaha, nu är det 1 år kvar till nästa gång... tack alla för i år... alltid lika kul..

Inga kommentarer: