tisdag 23 mars 2010

Oj vad jag har missat att skriva...


Det är en av sakerna jag gjort som jag inte skrivit om.
Promogig med Safura.

Helt galet, ingen direkt info, hade aldrig hört låten, hon körde 3 låtar varav en skulle vara denna, en ballad.. och den skulle hon spela sist i sitt set. Så allt är proggat o klart till just sista låten, det andra skulle inte filmas, och vad gör dom... kastar om låtordningen så att denna kommer som nr 2.. där av vissa konstiga ljusbyten.. hahha Som jag nog är den enda som tänker på iaf.

Efter henne så spelade även Rock N Roll Allstars... nytt och fräscht band som jag tror att vi alla kommer att få höra en del av om nån tar hand om dom på rätt sätt.

Vilka mer spelade..

Is, 2 st rappare som.. hm... ja.

Apollo Drive

RMK

Sen va jag och hjälpte frun en dag på hennes ställe, eller det stället hon HAR varit och blinkat på ett tag.. men oj vilka amatörer.. jag förstår att hon inte ville fortsätta med det.

Nu sitter jag här på jobbet och väntar på att tiden ska gå och att kl ska bli 15.. får då blir det till att flyga ner till Frankfurt för Prolight & Sound.

Kommer säkert massa från dom dagarna framöver..

Puss Bettan.. saknar dig redan..

Inga kommentarer: