måndag 21 juli 2008

Dåligt väder..

Och det gör mig just nu på ett ganska dåligt humör, kanske för att jag har lite för mycket att göra på jobbet oxå.. folk har semester eller är sjuka och det resulterar i att jag får massa saker på mitt bord som jag inte riktigt har tid med... och då, när jag är som surast... då kommer han.. en blöt Asiat, jag tro ratt det är en kund och reser sig upp från mitt skrivbord, varpå han går ut.. så ok, han skulle väl till nåt av dom andra företagen i huset. En stund senare kommer det en tjej in, asiat hon med.. pratar högt på sitt eget språk i en mobil telefon, efter kommer han som va inne tidigare... betydligt blötare än förra gången.
Jag kliver återigen upp från min plats, men hinner inte riktigt fram innan tjejen i fråga är halvägs inne på lagret, och hon vägrar lyssna på mig när jag ropar efter henne. Killen kan tydligen inte så mycket svenska men får till slut ur sig att dom ska bara ta hissen upp dit dom ska... från vårat lager??? Ni som vet hur det ser ut här förstår nog varför jag tycker att detta är komiskt... hursom, jag fick iaf dom att förstå att vi inte har nån hiss till dom andra i huset..
Nu blev jag lite gladare iaf.. eller glad.. hm.. jaja..
Fan va skönt det ska bli när Augusti är över...

Inga kommentarer: