onsdag 23 juli 2008

Pride.

Jaha, då har jag klart vad alla kunder ska ha, idag kom sista kunden, så det är till att sätta på stora tänkarmössan och försöka komma på vad man ska göra till den sista kunden.. Så nu har jag 8 tält som ska ha ljus plus en liten scen i Tanto..
Ska bli kul det här.. ser fram emot detta inferno av stressade människor som alltid springer som yra höns i parken.. och nu menar jag då alla glada volontärer som försöker hjälpa alla utställare som kommer och ska bygga.. hahaha.. om ni bara kunde krypa in i mitt huvud och följa med mig under dessa dagar som jag är i Tanto och bygger.. går inte att förklara i ord vad som händer där..
Ska dock försöka uppdatera min blog under såväl Pride som Go 08 och Ung 08..

2 kommentarer:

Luna sa...

Jag tänkte strosa runt lite i Tanto på fredag, kanske ses då! :)

Anonym sa...

På måndag kväll ska jag bygga tält hos RFSL - kanske ses vi där då?

Kram
Joanna

www.livsvinst.se