onsdag 17 september 2008

Bajsdag blev lite bättre dag..

Full kaos på jobbet, inga prog i datorn funkade, kunde inte kommaa åt skrivaren så jag kunde inte göra fakturor, kunde inte spara ner offerter till PDF så då sprack det med.. så jag gick över till Kulturama, dom ska ha invigning av sin nya "scen" och vi har lite lampor och tross där till det.. satte några punkter, hängde lite tross o lampor, sen till firman för att äta lunch och för att se om datorn funkade, men det visade sig att det va vår server som lagt ner.. eller nåt.. för ingen annan kunde heller göra det jag försökte göra.
Så, då blev det en sväng till Klubben, ska hänga om lite konferensljus där/här imorgon.. så jag har fixat lite inför det, beställt lift m.m.

Så nu kommer snart Bettan och hämtar mig för vi ska åka o handla efter jobbet...

Så.. dagen blev bättre än den började.....

Inga kommentarer: