måndag 29 september 2008

Trött.

Vissa dagar vill man bara inte.. och idag va det en sån dag när jag vaknade, fy fan för att gå upp.. och det gjorde det ju inte bättre att Bettan kände samma sak.. haha.
Men va fan, upp, in i duschen och sen ut i köket för att fixa frukost till oss. Gröt med grovt bröd.
Sen gick Bettan till jobbet och jag hamnade här vid datorn.. känner fortfarande lite av det där med att jag inte vill idag, men det går ju inte för sig.
Först ska jag till mässan och rikta upp några montrar, sen till firman och försöka hinna med lite skrivbordsjobb innan vi åker till Kungliga Tennishallen för att påbörja riggningen av Stockholm Open.. ( delar av sponsorernas montrar)..
Björn står uppe i liften och sätter punkter

Min underbara chef Peter visar vart han vill ha en punkt


Där borta, där det inte finns nåt att hänga i... hahah


Fy.... hoppas veckan går fort så att jag får sätta mig under nålen snart igen... på Fredag är det ju dags för en ny tattoo..*ler* (smärta=skönt)

Inga kommentarer: