onsdag 17 september 2008

Bajsdag..

Fy för .............. vaknade upp och kände direkt att detta är ingen bra dag. Mår inge vidare, är trött, frun springer omkring i lägenheten och stressar... hon hittar tydligen inte sitt busskort. Jag försöker vara snäll och säger åt henne att ta mitt, så letar jag senare efter hennes, så att hon kan komma iväg... vad får man till svar??? Är du dum i huvudet, vart ska du leta då?..... jaja, hör hur hon låser dörren så hon hittade väl det till slut, ligger 5 minuter till innan jag går upp...

Så nu har jag vandrat omkring hemma i en timma och försökt samla kraft för att åka in till jobbet.. fy för som sagt....

Hoppas ni har en mycket bättre dag än mig iaf... om inte så önskar jag att ni får det till slut dock.. nu ska jag klä på mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaja.. jag e en häxa... vad göra...hihi

Förlåt i alla fall

men om jag inte hittar något är chansen inte stor att du gör det heller vännen, jag talar endast av erfarenhet:P

Tintin sa...

Neeeeeeeee, du e ingen häxa...

Ursäkt godtas..

Haha, så sant så...