torsdag 28 augusti 2008

40 år

Snart så, inte långt kvar nu... sen är man 40.. blir man vuxen då? Eller är det bara en siffra till lixom. Det låter iaf gammalt, 40 år.. men jag är ju inte gammal, inte än iaf.. eller är jag det??
Hm.. hursom... på Måndag ses vi på Kellys.. ska bli kul att träffa alla gamla polare som man inte sett på MÅNGA år.. ryktet säger att vi kommer bli ett par st.. men mer om det då..
Nu ska jag njuta några dagar till innan jag lämnar 30 strecket..

Bettan frågade idag om inte jag ville ta en kurs i skrivandets konst.. varpå jag svarade att "jag kan ju inte skriva".. men har funderat lite, man kanske skulle göra det, skriva en bok om hur det är i "våran värld".. Man har ju dock sett och varit med om en del dom senaste 15-20 åren..
Det ska jag faktiskt fundera på... vad tycker ni??
Mina memoarer inom nöjesvärlden.. behövs det en bok till???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv, skriv, skriv :)
//Linda

Luna sa...

Yes! Det är ju faktiskt bara att skriva och sen få en journalist att samarbeta med dig så det blir lite knorr i skrivandet.

Själv firar jag 30-årskris den 27 september, på Olssons förmodligen, känn dig välkommen! :) Kommer väl en facebook-inbjudan så småningom.