torsdag 14 augusti 2008

Sovmorgon

Ska man ha det så ska man nog stänga av ljudet på sin mobiltelefon, iaf jobbtelefonen.. Lite före kl 9 så ringer min gode vän och kund Stephen och är hur glad och morgonpigg som helst..
Han ska ha hand om DJ showen i Kungsan och kommer NU med en beställning på ljus. Ute i god tid?? Inte direkt.. men det va ju väntat.
Så det blir till att äta frukost nu, ta en dusch för att sen åka ner till Kungsan och kolla lite, sen till firman för att boka upp det som kan tänkas gå åt.. men bygga får jag göra på Fredag.

1 kommentar:

Ove sa...

jorusåatt, då har jag hittat hit, hittade en påse kataloger från mässan som jag började gå igenom och där föll det ut ett visitkort med den här adressen, då var det dax att arbeta igen, slut semester, känns sådär, får väl klara mig med 7 veckor i år, hehe. Åker till Liverpool nästa fredag, vi ska göra teater på engelska, sammarbete med riks och unity theater http://www.unitytheatreliverpool.co.uk/month2.htm#awaken
kan bli kul, ska tydligen på riksturne i november, är nog i dina trakter då så jag får väl slå en signal.

Lofoten