onsdag 6 augusti 2008

Dag 3

det blev en ganska soft dag för min del, vi började bygga på Biblioteksgatan idag, men jag gick hem redan kl 21 för chefen tyckte jag behövde sova lite inför mitt "dygn" imorgon..

Har inte så mycket att skriva idag.. men det kommer nog mer i veckan..

Jo, jag älskar att bygga jippon inne i stan, dels för alla som kommer och frågar vad man gör, alltid lika trevligt.. ehh.. plus alla sura människor som kommer och klagar på att man väsnas för mycket.. jättekul att göra saker för folk i stora städer.. idag va det en gubbe i rosa skjorta som va på väg fram och skulle säga åt mig, men hans fru stoppade honom.. tydligen så lät det för mycket när jag stod och bankade tross när han gick förbi med sin barnvagn.. för man måste ju gå så NÄRA man bara kan.. IDIOTER....


Det är kul med kultur...

Glimmen


Danne

1 kommentar:

Anonym sa...

*garvar* Ja se det finns folk till ALLT..
Synd att man inte har vägarna förbi när du bygger och grejar.. ;)