måndag 18 augusti 2008

Boktips.. eller nåt...

Började för någon månad sedan att börja läsa böcker igen, hade alltid en bok med mig för några år sedan men sen slutade jag bara läsa.. och då va det mest Stephen King m.m som gällde..
Men nu har jag helt fastnat för typ dokumentärer..

Första boken då... om Rockabilly kulturen.. grym bok, kände igen många personer då jag jobbat på Debaser en del, ni som hänger där vet ...


Ja, vad säger man, känner igen en del här med.
Bra bok.


Fy fan vilken liv den tjejen har levt... fick en helt ny syn på denna "blondin"
Stark tjej, grym bok...


Denna bok håller jag på med nu... fan va svårt att lägga den ifrån sig... vill bara ha mer av den.


Kom gärna med tips på biografier som ni tycker är värda att läsa..
Nästa bok blir nog Svullos biografi... om jag hittar den, annars får jag väl beställa den på nätet..

1 kommentar:

Luna sa...

Jenna Jameson's bok är verkligen helt fantastisk, läste just ut den. Måste läsa Svensk Maffia också!

Du har väl läst The Dirt? Sjukt kul den med. Och El Choco ska du ta och läsa också.

Skriker till om jag kommer på mer. Gör detsamma du, vi verkar ha ungefär samma smak!